دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024

مرکز تربیت مربی کودکان و نوجوانان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیست و هشتمین دوره تربیت مربی کودکان و نوجوانان را برگزار می‌کند.

به گزارش مرکز خبر حوزه, حجت‌الاسلام‌ هاشمی‌نسب، معاون آموزش مرکز تربیت مربی کودکان و نوجوانان، با اشاره به ضرورت تربیت نسل جوان و نوجوان جامعه گفت: بر اساس آیات و روایات برای داشتن جامعه‌ای سالم باید از کودکی تربیت را آغاز کنیم و قبل از آنکه دیگران بر روی کودکان و نوجوانان ما تأثیر بگذارند خود، بر آنها تأثیر گذار باشیم.

وی بالندگی جامعه را منوط به تربیت نسل جوان دانست و تصریح کرد: این دوره با هدف رفع نیاز مراکز آموزشی نظیر سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود و فارغ‌التحصیلان علاوه بر عهده‌دار شدن امام جماعت مدارس راهنمایی و دبستان در زمینه‌های پرورشی نیز فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ هاشمی‌نسب افزود: دوره عمومی به مدت یکسال در زمینه‌های روانشناسی، روش کلاس‌داری، مهارت‌های تدریس، مبانی تعلیم و تربیت، اردو‌داری، ادبیات کودک و نوجوان، شعر و قصه و خوشنویسی برگزار خواهد شد و پذیرفته شدگان پس از آن می‌توانند در یکی از 15 رشته تخصصی آموزش ببینند.

معاون آموزش مرکز تربیت کودکان و نوجوانان در ادامه گفت: طی 27 دوره گذشته بیش از پنج‌هزار نفر در قم و بیش از دو هزار نفر در 15 شهرستان آموزش دیده‌اند که هم اکنون هزارو چهارصد نفر از آنان در سطح کشور مشغول فعالیت هستند، همچنین با همکاری طلاب غیر ایرانی در کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، سوریه و امارات مراکزی در زمینه‌های فرهنگی مرتبط با کودکان و نوجوانان مشغول فعالیت می‌باشند.

طلاب علاقمندان می‌توانند با داشتن گواهی اتمام پایه ششم و بانوان طلبه با ارائه گواهی سطح سه از تاریخ 20/6/85 لغایت 2/7/85 از ساعت 8 الی 12 به نشانی، قم، خیابان صفاییه، کوچه 22 پلاک 42 مراجعه نمایند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha